Geoffs hangout on the interwebs about stuff I like and do…

7Jun/10

Dag 1: Reisdag

Vanmorgen om ca. 6h30 ging de wekker en ben ik onder de douche gesprongen. Gisteravond nog alle laatste dingen ingepakt, mails de deur uit gedaan, out-of-office aangezet en toen gaan slapen. Rond half 8 werd ik door mijn zwager opgehaald die mij naar Schiphol gebracht heeft. Daar nog de laatste inkopen gedaan: tijdschriften voor in het vliegtuig, een sleeve voor mijn laptop zodat hij een beetje beschermd in mijn rugzak zit en natuurlijk een 'Tall Latte' bij de Starbucks.

Rond 8:45 had ik met Leonie, Brecht en Alice afgesproken bij diezelfde Starbucks. Leonie kwam als eerste aan, helemaal klaar voor de reis. Daarna Brecht die door man Erik en kinderen Noa en xxx uitgezwaaid werd. Noa en Sam vonden het 'stom' dat mamma zo maar een week wegging. Ten slotte kwam Alice aan, met een volledig gesealde koffer. Laat ik even mijn reisgenoten introduceren.

Van links naar rechts (naast mij):

• Leonie van Mierlo - International Business Manager bij War Child.
  • Brecht Jansen  - Manager Marketing bij War Child
  • Alice Kubo - Programme Manager bij Child Helpline International (CHI)
Alice vliegt dinsdag avond al weer terug, maar Leonie en Brecht zijn ook mijn reisgenoten voor dinsdag en woensdag wanneer we het project bezoek gaan doen naar één van de locaties van War Child.
Ik schrijf dit stuk vanuit rij 22 in een Airbus 330 op vlucht KL 561 van Amsterdam naar Entebbe. Als ik dit schrijf (uiteindelijk post ik dit dus een dag later) vliegen we boven Italië, en hebben nog zo'n ruime 5400 km te vliegen de komende 6 uur. Het tijdsverschil met Entebbe is +1 uur, het is daar dus één uur later. Verwachte aankomsttijd is ca. half acht lokale tijd vanavond. (Na een doorstart op Entebbe zijn we veilig geland)
Dan zullen we opgehaald worden door een War Child chauffeur - Joshua - en naar ons hotel gebracht worden: Hotel International. Daar ontmoeten we Ans de Jager - Deputy Country Director van War Child Uganda.

Share/Bookmark
Filed under: News Comments Off
Comments (0) Trackbacks (0)

Sorry, the comment form is closed at this time.